آبی مثل ؟؟؟ ===> منهای فوتبال... :دی

آبی مثل ؟؟؟ ===> منهای فوتبال... :دی

نرم نرمک می رسد اینک بهار.خوش به حال روزگار. . .گر نکوبی شیشه ی غم را به سنگ. . . هفت رنگش می شود هفتاد رنگ . . . :دی
آبی مثل ؟؟؟ ===> منهای فوتبال... :دی

آبی مثل ؟؟؟ ===> منهای فوتبال... :دی

نرم نرمک می رسد اینک بهار.خوش به حال روزگار. . .گر نکوبی شیشه ی غم را به سنگ. . . هفت رنگش می شود هفتاد رنگ . . . :دی

من از این بند نخواهم به در آمد همه عمر

سلام به همه 

الان که دارم این متن رو می‌نویسم 14 تیر 1401 ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد هست.

من الان 24 سالمه. مصاحبه دکتری دادم، منتظرم جوابش بیاد و همینطور پایان نامم رو دارم به  اتمام می‌رسونم.

راستی اینم بگم من مهندسی برق خوندم اونم از نوع کنترلش 

امروز توی دانشگاه با یکی از دوستانم خیلی اتفاقی وارد این وبلاگ شدم و همین برام انگیزه ای شد تا دوباره واردش بشم و پستی جدید آپدیت کنم.

خوندن مجدد پست های اینجا خیلی حس خوبی بهم داد 

بعد از حدود 9 سال به ایمیل یاهویی که متعلق به اون زمان هام بود وارد شدم و بعدش بازیابی رمز ورود این وبلاگ.

از این به بعد بیشتر براتون پست میذارم