آبی مثل ؟؟؟ ===> منهای فوتبال... :دی

آبی مثل ؟؟؟ ===> منهای فوتبال... :دی

نرم نرمک می رسد اینک بهار.خوش به حال روزگار. . .گر نکوبی شیشه ی غم را به سنگ. . . هفت رنگش می شود هفتاد رنگ . . . :دی
آبی مثل ؟؟؟ ===> منهای فوتبال... :دی

آبی مثل ؟؟؟ ===> منهای فوتبال... :دی

نرم نرمک می رسد اینک بهار.خوش به حال روزگار. . .گر نکوبی شیشه ی غم را به سنگ. . . هفت رنگش می شود هفتاد رنگ . . . :دی

شعری بس زیبا از یکی از آشنایان...

این شعرو علیرضا خواجویی ( نقره المپ ریاضی )  گفته !

به نظرم خیلی قشنگه !

واس شمام میذارم فیض ببرین :



پنجره ها
دستم از پنجره ها کوتاه است
هر کسی دست تکان می دهد از پشت مرا
شیشه ی عمر من امروز تلف خواهد شد
کی به آخر رسد این نور امید 
دفتر من خودش امروز قدم خواهد برد
طبع من میل ترا می جوید
خط به خط موی به مو می شکند خط سیاه
ای که تو رد شدی و دست تکان می دهیم
دست بر پنجره هایم بزنید
همه جا سرد و مه آلود غریبست ولی
گرمی خانه مرا سخت فلج کرده و بس
آخر اما که یکیتان به غلط

                    دست بر پنجره هایم بزنید
تلفن لال شدست
در و دیوار  به رویم همه یکسان شده اند
پیر افلیج من امروز جوان خواهد شد؟
این امید من ازین پنجره هاست؟
بوته ای سبز مرا می گردد
 عین گهواره مرا می کشد و باز رهایم بکند
من فدایت بشوم
من به امّید تویی آمده ام دُرّ سفید
دست من پیش تو و پنجره ها جای دگر
خودت انصاف بده
من اگر روی ترا می دیدم
نور این پنجره ها کور نمی کرد مرا
جان من بگذر ازین خود خواهی
کی شود خاک ببوسی بگذاری به کنار
چشم ازین خواب ببندی و مرا حلقه کنی
                                       خودت انصاف بده                     
خودت انصاف بده
اگر این غنچه ی تو روی مرا می بوسید
دگر این پنجره ها, دست تکان دادنشان
نور امّید نبود
کی به سر می رسد این نور امید
خودت انصاف بده غنچه ی من



{ علیرضا خواجویی } ...

نظرات 6 + ارسال نظر
R @ Y چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:10

kheili khoshmel bood..........khubish injas k olampiadio inghad zoghe sher dare

بعععععععلهههههههه !!!!!!!!!!
تازه این علیرضا شعرای خیلی خیلی خیلی خفن تر از اینا هم داره !
این فقط یه نمونش بود !!!!!!

amir پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:39

kheili ham khob

اوهوم !!!
با تشکر از شاعر خوش ذوقمون :
علیرضا

~Dr.Shariati~ جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 00:18

جالب بود

بله !
با تشکر از علیرضا !

ghazal چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 15:48

عادلانه نیست
سهم من از بودن تو حتی یک دل سیر دیدن تو هم نشد

خوشم اومد

جمله ت لاییییییییک
اوهوم. . .

پریچهر پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 http://shellproof2012.blogfa.com

ehem...ali bood
..
..
be ghole khodet
..
ba tashaakor az alireza..

بعععععلههههههههههه ! بعععععلههههههههه !
علیرضا کجایی که ببینی چقد ازت تشکر شده !!!!
فک نکنم واسه مدال علیرضا اینقدی که واسه شعرش بش ایول گفتن بش ایول گفته باشن

melik چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:50

اقای خواجوی دبیر ریاضی ماست واقعا جای تحسین داره

Alireza bache e faAli e kollan :D
Avarin vaghean :)))))
movaffagh bashi ;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد